0
C-4EP.PROJ.D'ACTIVACIO INTELIGENCIA 02

C-4EP.PROJ.D'ACTIVACIO INTELIGENCIA 02

Baqués i Trenchs, Marian

13,68 €
IVA inclós
Disponible en 2 setmanes
Editorial:
CRUÏLLA
Any d'edició:
2002
Matèria
Activitats
ISBN:
978-84-661-0327-5
Pàgines:
111
Enquadernació:
Rústica
13,68 €
IVA inclós
Disponible en 2 setmanes
Afegir a favorits

APTITUDS TREBALLADES

Percepció
Atenció
Memòria
Pensament
Llenguatge
Estructuració espacial
Vivència del temps
Psicomotricitat específica
Expressió artística
Coneixement personal

El Projecte d'Activació de la Intel·ligència (PAI 2000) té dos objectius:
- Exercitar les habilitats i desenvolupar les aptituds que són a la base de qualsevol aprenentatge.
- Ajudar a crear en els nens i nenes la capacitat de gestionar el seu aprenentatge, que vagin entrant pels camins de l'aprendre a aprendre.

Pel que fa al primer objectiu, preferentment es potencia una actitud de millora de la percepció i de l'atenció, s'incideix en la consciència dels processos de la memòria, del pensament i del llenguatge, es té present l'estructuració de l'espai i del temps, s'entra en la psicomotricitat i l'expressió artística i es reflexiona sobre el coneixement personal i les competències socials.

Amb el segon objectiu es facilita la mediació verbal. L'educadora o l'educador és el mediador. El diàleg, la conversió de la classe en comunitat de recerca fa que -a poc a poc, pacientment- vagi creixent el procés d'humanització, de personalització.

El Projecte d'Activació de la Intel·ligència (PAI 2000) té dos objectius:
- Exercitar les habilitats i desenvolupar les aptituds que són a la base de qualsevol aprenentatge.
- Ajudar a crear en els nens i nenes la capacitat de gestionar el seu aprenentatge, que vagin entrant pels camins de l'aprendre a aprendre.

Pel que fa al primer objectiu, preferentment es potencia una actitud de millora de la percepció i de l'atenció, s'incideix en la consciència dels processos de la memòria, del pensament i del llenguatge, es té present l'estructuració de l'espai i del temps, s'entra en la psicomotricitat i l'expressió artística i es reflexiona sobre el coneixement personal i les competències socials.

Amb el segon objectiu es facilita la mediació verbal. L'educadora o l'educador és el mediador. El diàleg, la conversió de la classe en comunitat de recerca fa que -a poc a poc, pacientment- vagi creixent el procés d'humanització, de personalització.

Articles relacionats

  • SENSE POR NI FLOTADOR (APRENDRE A LLEGIR A L'ESCOL
    SENSE POR NI FLOTADOR (APRENDRE A LLEGIR A L'ESCOL
    RIPPIN, SALLY
    APRÈN A LLEGIR A L'ESCOLA DE MONSTRES Amb lletra majúscula i text rimat aprendràs a llegir ben aviat! 1 milió de petits lectors. No et perdis la sèrie amb què els més petits aprendran a gaudir dels llibres! Els monstres es banyen, fa molta calor! Però la Laia no s'hi vol llançar. Té por. Ara bé, s'hi atrevirà amb un flotador? A poc a poc, descobrirà la diversió! L'Escola de Mo...
    Disponibilitat inmediata

    7,95 €

  • AGENCIA REMEI RESOLEM ENIGMES I MISTERIS MISSION E
    AGENCIA REMEI RESOLEM ENIGMES I MISTERIS MISSION E
    VIVIM DEL CUENTU
    Aprèn a llegir amb VIVIM DEL CUENTU, el grup de rondallaires més popular en llengua catalana. Aprèn a llegir en lletra majúscula amb l'Agència REMEI. Aquí tothom està al teu servei! Fa dos dies que la Rita no veu el seu gat, el Nevadet. I mira que no se separen mai. Mai dels mais! A l'Agència REMEI no s'ho pensen ni un segon i tothom es prepara per trobar el mixet desaparegut....
    Disponibilitat inmediata

    9,95 €

  • AGENCIA REMEI RESOLEM ENIGMES I MISTERIS MISSIO LE
    AGENCIA REMEI RESOLEM ENIGMES I MISTERIS MISSIO LE
    VIVIM DEL CUENTU
    Aprèn a llegir amb VIVIM DEL CUENTU, el grup de rondallaires més popular en llengua catalana. Aprèn a llegir en lletra majúscula amb l'Agència REMEI. Aquí tothom està al teu servei! El Joan de Cal Roset ha anat a collir les cireres del seu cirerer i no n'ha trobat ni una. I les necessità per a demà, que és la festa de la cirera! A l'Agència REMEI tothom s'organitza per resoldre...
    Disponibilitat inmediata

    9,95 €

  • JUGUEM A LLEGIR? 7 ANYS - 100% PEFC
    JUGUEM A LLEGIR? 7 ANYS - 100% PEFC
    BADIA CANTARERO, MÒNICA
    Un quadern sobre diferents temes d'interès per als nens i les nenes. Proposa activitats divertides de lectura que treballen diferents mecanismes per millorar la descodificació i la comprensió lectora. ...
    Disponibilitat inmediata

    6,50 €

  • JUGUEM A LLEGIR? 6 ANYS - 100% PEFC
    JUGUEM A LLEGIR? 6 ANYS - 100% PEFC
    BADIA CANTARERO, MÒNICA
    Un quadern sobre diferents temes d'interès per als nens i les nenes. Proposa activitats divertides de lectura que treballen diferents mecanismes per millorar la descodificació i la comprensió lectora. ...
    Disponibilitat inmediata

    6,50 €

  • JUGUEM A LLEGIR? 4 ANYS - 100% PEFC
    JUGUEM A LLEGIR? 4 ANYS - 100% PEFC
    BADIA CANTARERO, MÒNICA
    Un quadern sobre diferents temes d'interès per als nens i les nenes. Proposa activitats divertides de lectura que treballen diferents mecanismes per millorar la descodificació i la comprensió lectora. ...
    Disponibilitat inmediata

    6,50 €

Altres llibres de l'autor

  • C-3EP.PROJ.D'ACTIVACIO INTELIGENCIA 00
    C-3EP.PROJ.D'ACTIVACIO INTELIGENCIA 00
    Baqués i Trenchs, Marian
    El Projecte d'Activació de la Intel·ligència (PAI 2000) té dos objectius:- Exercitar les habilitats i desenvolupar les aptituds que són a la base de qualsevol aprenentatge.- Ajudar a crear en els nens i nenes la capacitat de gestionar el seu aprenentatge, que vagin entrant pels camins de l'aprendre a aprendre.Pel que fa al primer objectiu, preferentment es potencia una actitud ...
    Disponible en 2 setmanes

    13,68 €

  • C-2EP.PROJ.D'ACTIVACIO INTELIGENCIA 00
    C-2EP.PROJ.D'ACTIVACIO INTELIGENCIA 00
    Baqués i Trenchs, Marian
    El Projecte d'Activació de la Intel·ligència (PAI 2000) té dos objectius:- Exercitar les habilitats i desenvolupar les aptituds que són a la base de qualsevol aprenentatge.- Ajudar a crear en els nens i nenes la capacitat de gestionar el seu aprenentatge, que vagin entrant pels camins de l'aprendre a aprendre.Pel que fa al primer objectiu, preferentment es potencia una actitud ...
    Disponible en 2 setmanes

    13,68 €

  • C-1EP.PROJ.D'ACTIVACIO INTELIGENCIA 00
    C-1EP.PROJ.D'ACTIVACIO INTELIGENCIA 00
    Baqués i Trenchs, Marian
    El Projecte d'Activació de la Intel·ligència (PAI 2000) té dos objectius:- Exercitar les habilitats i desenvolupar les aptituds que són a la base de qualsevol aprenentatge.- Ajudar a crear en els nens i nenes la capacitat de gestionar el seu aprenentatge, que vagin entrant pels camins de l'aprendre a aprendre.Pel que fa al primer objectiu, preferentment es potencia una actitud ...
    Disponible en 2 setmanes

    13,68 €

  • C-6EP.PROJ.D'ACTIVACIO INTELIGENCIA 04
    C-6EP.PROJ.D'ACTIVACIO INTELIGENCIA 04
    Baqués i Trenchs, Marian
    El Projecte d'Activació de la Intel·ligència (PAI 2000) té dos objectius:- Exercitar les habilitats i desenvolupar les aptituds que són a la base de qualsevol aprenentatge.- Ajudar a crear en els nens i nenes la capacitat de gestionar el seu aprenentatge, que vagin entrant pels camins de l'aprendre a aprendre.Pel que fa al primer objectiu, preferentment es potencia una actitud ...
    Disponible en 2 setmanes

    13,68 €