0
YOSUMIDOR

YOSUMIDOR

GOBERNARSE A SÍ MISMO, GOBERNAR A LAS MARCAS

García, Pablo Pérez y Felipe Romero, Andrea

17,95 €
IVA inclós
Disponible en 2 setmanes
Editorial:
VARIAS
Any d'edició:
2022
Matèria
No ficció
ISBN:
978-84-9875-525-1
Pàgines:
224
Enquadernació:
Rústica
Col·lecció:
Gestión 2000
17,95 €
IVA inclós
Disponible en 2 setmanes
Afegir a favorits


El consumo es una parte esencial de nuestra forma de estar en el mundo. Y la pandemia lo alteró radicalmente: cambiaron los canales de compra, las categorías a las que se dedicaba el gasto, la relación con las marcas y la percepción de lo que era o no relevante a la hora de comprar un producto.

 



Este libro, que se sustenta en una serie de estudios sobre el impacto de la pandemia en el consumidor español, realizados por Google y The Cocktail Analysis durante la crisis y a su finalización, atiende a cómo los españoles se relacionarán con el consumo tras la experiencia COVID-19. Pero, más allá de eso, utiliza la crisis reciente como un laboratorio experimental para entender el papel del consumo en nuestras vidas y ver, por contraste, cuáles eran los comportamientos previos que dábamos por sentados, a los que no prestábamos atención y que quedan ahora cuestionados.



En un momento en el que las sociedades están obligadas a repensarse, YOsumidor
identifica las grandes tendencias de consumo que venían fraguándose desde hace años y que la pandemia ha desatado, y plantea los rasgos que caracterizarán al nuevo consumidor y que dominarán la próxima década.



El consumo es una parte esencial de nuestra forma de estar en el mundo. Y la pandemia lo alteró radicalmente: cambiaron los canales de compra, las categorías a las que se dedicaba el gasto, la relación con las marcas y la percepción de lo que era o no relevante a la hora de comprar un producto.
 

Este libro, que se sustenta en una serie de estudios sobre el impacto de la pandemia en el consumidor español, realizados por Google y The Cocktail Analysis durante la crisis y a su finalización, atiende a cómo los españoles se relacionarán con el consumo tras la experiencia COVID-19. Pero, más allá de eso, utiliza la crisis reciente como un laboratorio experimental para entender el papel del consumo en nuestras vidas y ver, por contraste, cuáles eran los comportamientos previos que dábamos por sentados, a los que no prestábamos atención y que quedan ahora cuestionados.

En un momento en el que las sociedades están obligadas a repensarse, YOsumidor identifica las grandes tendencias de consumo que venían fraguándose desde hace años y que la pandemia ha desatado, y plantea los rasgos que caracterizarán al nuevo consumidor y que dominarán la próxima década.

Articles relacionats

  • ISLANDIA
    ISLANDIA
    XAVIER MORET
    Cuando Jorge Luis Borges visitó Islandia por primera vez, supo de inmediato que aquella tierra no lo decepcionaría. Tal vez sea por sus cientos de cascadas, sus imponentes volcanes o los glaciares que la cubren. Pero más allá de este inhóspito paisaje, de las espectaculares auroras boreales o del sol de medianoche, este país alberga una riqueza cultural por descubrir. En este v...
    Disponibilitat inmediata

    18,90 €

  • A FOC LENT
    A FOC LENT
    ARNAU PARÍS MASIP
    Un relat inspirador de superació, aventura i gastronomia, escrit pel conegut guanyador de MasterChef i col·laborador del Cuines.Un relat inspirador de superació, aventura i gastronomia. Com pot ser que algú que ja té el futur planificat, molt lluny de la cuina, acabi fent un gir absolut a la seva vida per perseguir el seu somni? L’Arnau París no és una persona pausada, al contr...
    Disponibilitat inmediata

    21,90 €

  • CUINA O BARBARIE ED. 2025
    CUINA O BARBARIE ED. 2025
    NICOLAU I ROCABAYERA, MARIA
    «Ens fa tanta mandra fer el sopar que amb la quantitat suficient de sucre seríem capaços de menjar-nos una caca de gos, trobar-la bona, i defensar-ho davant de qui fos. No sou bèsties, cuineu!» Cuinar no és obeir unes instruccions, ni sotmetre’ns a una llista d’ingredients, ni planificar minuciosament la compra del supermercat. Ben al contrari, cuinar és tot allò que passa als ...
    Disponibilitat inmediata

    18,95 €

  • LA PASSADA A L'ESPAI
    LA PASSADA A L'ESPAI
    VIDAL BOIX, MANEL
    Futbol, experiències i reflexions d'una de les figures més destacades, irreverents i seguides del panorama comunicatiu català.La passada a l’espai uneix la passió pel futbol amb una extraordinària introspecció personal i cultural. A través de les seves pàgines, l’autor ens transporta a un viatge per les seves experiències i reflexions sobre alguns dels futbolistes més icònics, ...
    Disponibilitat inmediata

    20,90 €

  • L'UNIVERS GROC
    L'UNIVERS GROC
    ESPINOSA, ALBERT
    L'esperada continuació d'El món groc, el best-seller d'Albert Espinosa que ha venut més de 2 milions d'exemplars a tot el món LA LLUM SEMPRE TORNA SI SAPS ESPERAR. Si El món groc et va fer descobrir aquelles persones que, movent-se entre l'amor i l'amistat, canviaran i enlluernaran la teva vida amb només una conversa, L'univers groc t'ensenyarà com buscar-les, com deixar que et...
    Disponibilitat inmediata

    22,90 €

  • RETRATS EN JAZZ
    RETRATS EN JAZZ
    HARUKI MURAKAMI
    Un atles sentimental del jazz de Haruki Murakami.Haruki Murakami va gestionar un club de jazz durant molts anys abans de dedicar-se a temps complet a l’escriptura. I llegint Retrats en jazz, us semblarà que seieu en una de les taules del local per prendre alguna cosa mentre ell mateix comenta el que sona i n’explica curiositats, anècdotes i troballes inesperades. El jazz és una...
    Disponibilitat inmediata

    20,90 €